torsdag 16. juni 2016

Juni møtet, og god sommer.

Hei alle Sypiger. 


Juni opprant med et fantastisk sommervær.
Jeg tenkte ofte på å ta med maskinen ut på verandaen og sitte der å sy, men kom aldri så langt.
Har blitt litt lite lappesøm på meg i det hele tatt i det siste, men det kommer nok opp igjen :)

Litt yoga er viktig for å holde fokuset oppe, det er Lucy-pusa mi god på.


Jeg var syk på siste lappemøte, men takk til Linda O. fordi hun tok bilder for meg, så vi får et blogginnlegg før sommeren også :)
Ufokonkurransen ble jo avsluttet, og en vinner ble kåret, Ser så flott ut på bildene, og jeg vet jo at det er ikke dårligere i virkeligheten, tvert om :)

Men vi begynner med Vis og Fortell, tror jeg går ganske fortløpende uten særlige kommentarer, jeg var jo likevel ikke der, så denne gangen har jeg god grunn til å ikke huske eller vite hvem som er hvem :)



Det neste bildet viser et teppe som toppen ble donert, og Bente har sydd den ferdig.


Nok en liten mini-quilt som er ferdig her.  Julegaven vi fikk fra lappeklubben i 2014. :) Herlig, min ligger og rett ved maskinen, men den er ikke blitt sydd ennå. :)


Disse to neste har jeg sett i virkeligheten og jeg vet at det er Berit Boie som har sydd dem :)
Nydelige er de begge to.



Så søt liten ryggsekk? -veske :)  Ligner på May-Britt H. som har den :)

Unni sine kjempesøte Mugrugs. :)


Nydelig teppe dette :) 

 Og dette, vet ikke hvem som står bak. (i dobbel forstand) :)


Dette er blitt sydd til "Tepper som varmer"


Og her er ei flott og fargerik veske, skikkelig sommer.  :)

Og her vet jeg det er Mette som viser ting og tang sydd av Voksduk, Veldig artig og kjekt i bruk :)
Hun holder kurs i dette hos Merete.

Og de neste bildene viser et utvalg av alle de ferdigstilte UFOene som kom inn
Ufattelig mye flott. :)







Her er 3. og 2. premie-teppene, det blå fikk 3. plass og det røde fikk 2. plass. 
Begge er sydd av Berit Kvinge

Gratulerer!





Og her er vinnerteppet, Nydelig Doubble Wedding-ring sydd av Aslaug.

Gratulerer, et vakkert arbeide. :)



Og før jeg ønsker alle en riktig god og sømmelig sommer, så må jeg vise at selv om jeg ikke var tilstede, så vant jeg likevel en masse flotte premier som jeg fikk levert på døra.
Tusen takk for det, se bare her:
En vakker sommerplante, nydelig Greengate-håndkle, matchende stoffer og bånd, og så en av de nydelige små charmpack`ene som virkelig kler navnet sitt, for de er veldig charmerende.  :)


Da ønsker jeg alle Sypiger en god og SØMMELIG Sommer! :)

2 kommentarer: