tirsdag 6. februar 2018

Velkommen 2018 Januar.

Godt nyttår godtfolk. 💥





Ja, det er lovlig seint å ønske godt nyttår, men når man nå er litt treg så går det vel bra.

Jeg var dessverre syk da det var januarmøte, men heldigvis tok Janne noen bilder og fikk sendt meg.

Jeg skulle så gjerne vært der og sett alle husblokkene sånn i real life, men så viste det seg at jeg faktisk var en av vinnerne, så det var jo veldig stas.
Gleder meg til å bygge.  😊

Men siden jeg ikke var til stede på møte og heller ikke har full kontroll på hva som skjedde, så legger jeg bare ut de bildene jeg har fått, uten så mye kommentarer.


Først kommer alle husblokkene, og du så mange forskjellige og fine som kom inn.  👍
Dette håper jeg vi kan gjøre mer av i forskjellige varianter.




Disse husblokkene under her vant jeg, så her skal jeg prøve og bygge ei fin grend.  :)  Veldig artig. Ingen av blokkene var mine egne, så det var jo moro :)



Masse lykke til dere andre også som vant husblokker.  Vi får prensentere våre grender etterhvert :) Gratulerer til dere også.  💟




En koselig løper, som bærer bud om vår. :)




Løper eller brikke, kult quiltet i sirkler, morsomt når mønsteret består av halvsirkler :)

Tøft og moderne quilt, tenker det er en bilglad gutt som skal få dette :)


Nydelige spisebrikker med jule-stitchery. 😊

Superflotte løpere.  :)

Herlig teppe laget med quick curve linjalen :)



Nest ut er Årsmøtet.  Vi sees da 💙  ps. husk nytt kontonummer for innbetaling av kontigenten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar