tirsdag 9. januar 2018

Desember og julemøtet.

Jeg er visst så opptatt av å ikke legge ut bilder før julaften, men kom på at det var jo i fjor, nå har vi nytt år og snart nytt lappemøte også, så da må jeg få ut bildene.  😊



Vi hadde jo et flott, koselig og velsmakende julemøte, og det må innrømmes at matbilder glemte jeg fullstendig å ta.
Men det var deilig koldtbord med mye deilig mat, og det var deilig marsipankake til dessert.
Og ikke minst hyggelig samvær. :)

Det var ikke så mye til "vis og fortell", men litt var det, og det kommer her:


Kari-Ann er først ute på Cat-walken som det ble da.  :)
Nydelige tepper hun har sydd, og vi ser de er akkurat passe og tulle rundt seg.  😊



Og bakfra.  hi hi

Og enda et deilig teppe i skjønne farger fra Kari-Ann :)

Og her er en nydelig jule-duk -teppe som Berit H.K. viser. Nydelig Log Cabin

Og om ikke jeg husker feil, så er dette en ufo av et gammelt arbeide som er gjort ferdig, eller om det var brukt et mønster som er gammelt. Flotte applikasjoner er det. Berit H.K.


Unni er i trekanthumør 😊 Flotte hjerteformede spisebrikker. 

Og runde brikker, også i trekanter :)


Dette er min juleløper som ble til etter inspirasjon fra et E-julekort som var på nettet i slutten av November. Råapplikasjon og mye brodering i kruseduller.


Og dette er en av de første løperne jeg sydde etter jeg begynte i lappeklubben. Sydde den til min datter, og fikk den tilbake nå for hjelp med litt rengjøring av stearin. 

Berit K viser ei flott veske. Det ser ut som den er tatt i bruk, og det skjønner jeg godt, kjempefin :)


Her er allerede halvparten av gevinstene utloddet, da kom jeg på min "plikt" og fikk tatt bilde.
Janne har et litt tidligere bilde som ligger inne på Facebooksiden vår for medlemmene.  :)



Riktig godt nyttår til alle.
Vi sees på lappemøte i morra igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar